

Nieuwsbrief medewerkers/ stamleden maart 2025
Beste stamleden,
Zoals de meesten van jullie wel weten wordt er komende zomer weer een Internationaal kamp georganiseerd in Delfzijl.
Inmiddels zijn we met een club van zo’n 15 mensen bezig met de voorbereidingen.
Nieuwe groepen benaderen, programma’s bedenken, menu’s bedenken, offertes aanvragen etc.
Het thema is “Treasure Island” voor meer informatie over het thema kan je hier terecht.
Op dit moment hebben zo’n 140 mensen zich aangemeld om aan het kamp deel te nemen.
De bekende groepen uit Denemarken en Zwitserland, maar wij proberen ook weer de Duitse groep uit Leer deze kant op te krijgen.
Je voelt hem al aankomen, wij kunnen het hele kamp niet opbouwen, draaien en afbreken met deze 15 mensen.
Heb jij zin om komende zomer ons te komen versterken in de opbouw, tijdens het kamp, de afbraak of de gehele periode, dan zijn wij opzoek naar jou!
Alle hulp is welkom, als het maar voor een paar dagen.
Globaal programma
Morning | Afternoon | Evening | ||
---|---|---|---|---|
Tuesday, 29 July 2025 | Arrival | Arrival | Arrival | |
Wednesday, 30 July 2025 | Arrival | Opening ceremony 16.00 hrs | ||
Thursday, 31 July 2025 | Ticket activities | Ticket activities | Ticket activities | |
Friday, 01 August 2025 | Excursion | Excursion | ||
Saturday, 02 August 2025 | Free | Free | Free | |
Sunday, 03 August 2025 | Visitors' Day / Country Day | Visitors' Day / Country Day | ||
Monday, 04 August 2025 | Hike | Hike | Hike | |
Tuesday, 05 August 2025 | Hike | Hike | Hike | |
Wednesday, 06 August 2025 | Ticket activities | Ticket activities | Ticket activities | |
Thursday, 07 August 2025 | Ticket activities | Ticket activities | Ticket activities | |
Friday, 08 August 2025 | Closing ceremony 11.00 a.m. |
Waar kunnen wij hulp bij gebruiken
- Keuken: iedere dag de maaltijden verzorgen van de medewerkers en het klaarzetten van de ingrediënten voor de groepen.
- Ondersteuning: helpen met het verspreiden van materiaal voor de verschillende activiteiten, controleren van de waterkwaliteit maar ook de brandveiligheid op het terrein.
- Bar: iedere avond zal de bar geopend zijn en zal er regelmatig een programma georganiseerd worden. De barhoofden hoeven niet iedere dag achter de bar dus zij moeten af en toe afgewisseld worden.
- Programma: de programma’s zijn al in de maak, maar tijdens het kamp moeten de activiteiten ook begeleid worden, denk hierbij aan uitleg bij een spel, hulp bij een trappersbaan, zeilen met een aantal kinderen, etc.
- Hikes, ook staan er voor alle leeftijdsgroepen weer hikes op het programma, tijdens de hikes hebben we natuurlijk posthouders nodig, maar ook bv subcampleiding die een oogje in het zeil houdt tijdens de overnachting.
En natuurlijk bij de opbouw wordt iedereen ingezet, om het terrein op te bouwen, tenten opzetten, waterleiding aanleggen, thema aankleding, etc.
En in de afbraak mag alles weer retour naar het gebouw, verhuurder en moeten we het veld weer netjes achterlaten.
Kampprijs en opgave
De kampprijs voor medewerkers bedraag € 145,- voor het gehele kamp.
Hier vallen ook de dagen voor opbouw en afbraak onder.
Opgeven kan via de volgende link
Betalingscondities:
- De eerste termijn van € 85,- dient betaald te worden voor 5 mei 2025
- De tweede termijn van € 60,- dient betaald te worden voor 16 juni 2025
Beide bedragen kunnen betaald worden op het volgende rekeningnummer:
- IBAN: NL54INGB0008070418
- Naam: Stichting Scouting evenementen Delfzijl
- O.v.v. naam stamlid
Heb je nog vragen stel deze dan gerust door te mailen naar info@scoutevents.nl.
Maar ons persoonlijk vragen of bellen is natuurlijk ook mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Arnoud, Chris & Thomas
Organisatie ISC 2025 ic@scoutevents.nl